Posljednjih nekoliko godina, hit boja automobila je – bijela! Prema izvješću Grupacije Axalta, najvećeg globalnog proizvođača boje za automobile, 2020. godine čak je 38 posto prodanih automobila bilo bijele boje. Gledano po popularnosti, bijelu boju slijedi crna, koju je prošle godine odabralo 19 posto kupaca automobila. To je zapravo dobra vijest za prodavatelje rabljenih je to da se trendovi u preferiranim bojama automobila ne mijenjaju tako brzo, pa je već godinama više od polovice ukupnog broja prodanih automobila bilo u bijeloj, crnoj, srebrnoj ili sivoj boji.
Naime, iako se možda čini banalnim, boja automobila igra prilično veliku ulogu prilikom kupnje. Kod nekih je to zbog praktičnih razloga, odnosno održavanja, ali mnogi ljudi kod kupovine automobila odabirom boje, svjesno ili nesvjesno, odašilju određenu poruku o vlastitoj osobnosti, karakteru i vrijednostima do kojih drže. Kod nekih je ipak glavni razlog kod izbora boje igranje na sigurno – naime, uvriježeno je mišljenje da je lakše prodati automobil neutralne boje od kričavo zelenog.
Bijela boja
Iako možda nije najlakše rješenje u pogledu održavanja, bijela je mnogima definitivno prvi izbor. Bijela boja odbija sunčevu svjetlost pa se unutrašnjost automobila manje zagrijava na visokim temperaturama, ali to nije jedini razlog zbog kojeg ljudi vole bijele automobile. Ova boja simbolizira čistoću, održivost, stavlja naglasak na dizajn i u nekoj mjeri se smatra futurističkom, tako da je za očekivati da će se trend popularnosti bijele boje nastaviti i u budućnosti.
Crna boja
Već generacijama, crna boja automobila simbol je elegancije i više klase. Jednako tako, zahtijeva i pažljivo održavanje. Prašina i prljavština se vrlo brzo primaju na crnu podlogu pa je za održavanje aure luksuza i stila na četiri kotača važno redovito pranje i poliranje. To neće predstavljati problem ljudima kojima je crna omiljeni izbor kada je u pitanju boja, jer crnu biraju ljudi koji drže do reda, klasike i luksuza, i znaju da se održavanje takvog stila valja malo potruditi.
Crvena boja
Jednako nezgodna za održavanje kao crna, ali crvena boja je i dalje glavna kada je riječ o segmentu sportskih automobila. Crvena boja simbolizira energičnost i snagu, odabiru je ljudi koji se vole isticati iz gomile pa nije slučajno da je uz propetog konjića upravo crvena boja glavna kod automobila Ferrari. brenda.
Srebrna/siva boja
Srebrna i siva boja nisu iste, ali obje su vrlo popularne kod kupaca. Osim što je riječ o neutralnim bojama, na srebrnim površinama je manje vidljiva prljavština pa je srebrni auto donekle jednostavniji za održavanje. Na stranu praktičnost, srebrno odabiru ljudi koji ne vole komplicirati i važnija im je stabilnost i pouzdanost od puke pojavnosti i prvog dojma.
Plava boja
Nekada vrlo popularna boja, sve se rjeđe viđa na prometnicama. Pa ipak, i dalje ima mnogo ljudi se najbolje osjećaju u plavome, a to su uglavnom koju zrače stabilnošću, smirenošću i optimizmom. Plava je česta boja koju odabiru obiteljski ljudi jer se plava boja obično povezuje s pouzdanošću i trajnim vrijednostima.
Ako ste i sami u potrazi za rabljenim automobilom i niste sigurni koju boju odabrati, digitalna platforma Neostar za kupnju i prodaju rabljenih automobila omogućava da sve oglašene automobile detaljno pregledate u svim bojama i potom isprobate kako biste se uvjerili što vam najbolje odgovara.
Sva oglašena vozila na Neostaru su prošla tehnički pregled Neostarovih inspektora i snimana su tehnologijom 360 stupnjeva pa automobil možete temeljito razgledati iz udobnosti vašeg doma, a kada pronađete ono što vas zanima, dogovarate probnu vožnju kako biste se i uživo uvjerili da upravo taj automobil baš ono što tražite.